: > Nie, statek jest uznawany za kawalek terytorium panstwa, pod
ktorego
: > bandera plynie.
:
: Pod jaka tam bandera ten statek by byl

Ktorego panstw taniej bandery, w kazdym razie nie pod polska bandera.

: > Mnie tam Szeremietiew zwisa, ale zarzuty stawiane
: > Farmusowi sa niepowazne. Te debile nawet nie potrafia sformulowac
: > zarzutu. W Polsce dochodzi do takiej szopki, ze byle gazeta moze
: > posadzic czlowieka w wiezieniu artykulem zawierajacym pomowienia.
: > Buzek stracil do reszty odrobine rozsadku, ktora jeszcze
dysponowal.
:
: Na skutek idiotycznego systemu prawa, ktore karze
: zarowno dajacego jak i bioracego lapowki, korupcje
: jest trudno udowodnic.

Owszem, ale goscia nie zamknieto za lapowki, tylko za czytanie tajnych
dokumentow bez posiadania waznego certyfikatu (niedawno mu wygasl).
Nie cierpie takich manipulacji.

:
: A co do powaznosci zarzutu. To byla gra na czas.

Mnie interesuja zasady, a nie manipulacje

: Niepowazny zarzut wystarczyl aby przymknac Farmusa,
: teraz jest czas aby zarzuty rozszerzyc...

A tak to trzeba by wystepowac o ekstradycje i udowadniac innym -
prawdziwym sadom w Szwecji lub Kanadzie, ze facet byl lapowkarzem.

Janek

Odpowiedź listem elektroniczym