Anjing...

Anda ini betul-betul anjing yang bertubuh manusia..

Susah seribule bihpenduduk gaza yagn dibantai serdadu Israel...

Sudah ratusan anak-anak kecil yang dibantai serdadu Israel...

Dan anda masih belum melihat kebiadbn Isarel.

Anda ini betul-betul anjing yang bertubuh manusia ...

--- In proletar@yahoogroups.com, "ki_sabdopalon" <ki_sabdopa...@...>