(acest mesaj este pentru cei care au vazut conferinta in cauza)

Hai sa o zicem pe scurt: domnul teolog a avut de vanzare o carte scrisa de el.
Asta  pentru cei care nu au vazut si restul conferintei. Cum este cel mai
simplu
sa atragi: debitezi aberatii ce par interesante si care prind la publicul
amator
de senzational si degustator de flame-uri.

Da, sunt videoclipuri extraordinare... daca le pui la capitolul tampenii.
Ce interesant sa ne spuna cum omoara lumea intre 10-12 copii pe an folosind
metode contraceptive. Cu toate ca a facut medicina, cel putin asa spune el,
stau
si ma gandesc cum naiba avorteaza o femeie cand se foloseste un prezervativ....
Sau cum avorteaza folosind pilule contraceptive care blocheaza ovulatia. Sau ca
medicina se refera la tratament cand este vorba de contraceptie. De parca acum
toata stiinta trebuie sa isi alinieze termenii cu toate religiile.

Apoi se refera la Biserica Catolica ca fiind o adunatura papistasa si nu
Biserica. Atat "papistas" cat si "adunatura" sunt exagerari. Pentru ca ei sunt
totusi o Biserica _crestina_ prin credinta in Hristos/Cristos (asta fiind
definitia crestinismului si nu cine este seful cum se insinueaza), apoi sunt o
Biserica valida pentru ca la fel termenul se refera la orice grup de persoane
impartind aceeasi credinta. Ok daca tu vrei sa ii chemi papistasi doar pentru
ca
au ca sef un papa, asa pot sa zica si ei ca Biserica Ortodoxa este
patriarhoatza. Dar nu le poti scoate stampila crestina. Nu scrie nicaieri ca
Papa este deasupra lui Mesia cand este vorba de ierarhie in Biserica Catolica.
Este doar o dezinformare a celor ce vor adancirea ecumenica.

Mai avem o tentativa de amestec al geologiei cu zoologia, si ca vezi doamne
termenii gen paleozoic sunt incorecti. Este destul de logic ca fosilele s-au
datat cu carbon etc, cum vad ca dupa cateva minute chiar spune si dansul, dar
probabil cei din manual au uitat sa specifice acest lucru si pe dansul nu l-a
ajutat logica.

Nu ma gandeam insa ca un manual de scoala devine litera de lege si trebuie
disecat reprezentand societatea. Mai ales luat cuvant cu cuvant, ca pe Biblie.
Cred ca autorul manualului nici prin cap nu i-a trecut vre-odata ce analiza
semantica/exegetica/lingvistica/gramaticala/etcriala o sa aiba parte...

Si mai avem celebrele ineptii cu Conciliul de la Vatican 1. Care cica sunt
"citate". Probabil dansul a gasit Conciliul in cauza pe vre-un alt Wordpress de
prin Grecia tradus dupa un butoi cu vin de impartasanie, pentru ca in cel de la
Vatican nu scrie nicaieri prostiile pe care le debiteaza.

Gushterul