Nu prea ma intereseaza ce veleitati de Dumnezeu are cretinu' ala de papa. Am crezut ca vrei sa iti expui v'un punct de vedere. Nu, nu o sa depun nici un efort, m-am lamurit cine sunt pupincuristii, nu ma mai intereseaza subiectul. Nu ma deranjeaza "aparatorii papilor", daca sunt catolici. Ma deranjeaza pupincurismul romanesc care in loc sa isi urmeze dreapta credinta, le curg balele dupa papistasi. Ca in povestile cu marii exploratori care cand ajungeau pe vreo insula locuita de o populatie primitiva, le dadeau si bastinasilor v'un ciob de oglinda sau v'o bucatica de stamba.
Tu esti catolic, nu?
Dan G