Gushterul s-a lasat de hranit trolii, asa ca zic eu: Ti-ar fi spus aceleasi
chestii daca erai catolic, protestant, evreu, raelian, scientolog sau orice
altceva si sustineai aceleasi chestii sustinute sub umbrela ortodoxa. In
vremuri de mult apuse, daca-mi aduc bine aminte, a zis ca e agnostic. Nush
daca acum ar zice altfel. Important e ca ia cartile tale sfante, oricare ar
fi ele, si-ti da de cap cu ele intr-un mod foarte diplomatic si logic, iar
tu te simti oprimat pe motive religioase, ca-ti pune la indoiala "suprema,
unica, adevarata, universala" credinta, la care el e orb, in loc sa se
supuna orbeste.

Am sa ma opresc aici din pusul de cuvinte in gura Gushterului.

Du-te si tu in alte lacase de cult decat cele ortodoxe, vezi ce fac
adunaturile respective. Te duci in "vizita culturala", nu ca sa te inchini,
ca pentru tine bisericile lor n-ar trebui sa fie nimic altceva decat beton
si sticla. Vezi daca "adunatura" aia se comporta altfel decat "adunatura" cu
care te-ai obisnuit. Tot oameni sunt si ei. Din moment ce ai atatea religii
in jurul tau, banuiesc ca stii deja asta. Vin din cand in cand sa te
converteasca, asa cum vii si tu sau Vali Vulcan pe lista asta. Toti sunt
urmasii apostolilor intr-un fel sau altul cand vine vorba de religiile
abrahamice. De ce ar trebui sa urmezi un rit sau altul nu poate explica
niciunul decat prin cuvintele "ca religia mea e aia adevarata si restul sunt
niste eretici". Inafara religiilor abrahamice, ti-a venit vreunul la usa sa
te converteasca? Ca de exemplu budistii sau wiccanii. La budisti te duci tu
si-i rogi sa te invete, nu vin ei sa-ti bage religia pe gat (din cate-mi dau
eu seama, ca nu stiu de fapt cum merge treaba).

Am pe aici o biserica ce are la intrare un afis interesant. Nu stiu de ce
rit e - banuiesc ca Anglican. Am sa-i fac o poza, pentru ca afisul ala
prezinta un mesaj mult mai crestinesc decat ce vad la crestinii "adevarati"
care pun mana pe piatra cu foarte mare usurinta cand nu le convine ceva,
dupa care zic ca Papa catolic e ala care se crede Dumnezeu :)

Copy/paste si pt. Vali Vulcan cu aceleasi cuvinte.

2011/2/15 dan G <d...@ghiocel.com>

> e fapt, esti catolic? Ca este suspect ce ofuscat esti si ce vocal esti sa
> ii protejezi de criticile ortodoxe?
> Da, poate foloseste termeni mai tari si expresivi, care este problema? De
> ce te deranjeaza asa de tare ca critica adunatura asta de escroci poponari
> si pedofili in frunte cu sarlatanu' ala de pspa (nazist dupa cum spun
> unii)??
> Dan G
>
> On 2/14/2011 12:10 AM, Gushterul LAIR wrote:
>

> (acest mesaj este pentru cei care au vazut conferinta in cauza)

> [...]

Raspunde prin e-mail lui