Hahaha! Uitasem pupincurismul romanesc pentru "patalamaua la mana"!
Cred ca am citit (prin anii 60 ) zeci de carti antireligie si anticrestine scrise de tot felul de PhD's ! Cine stie ce cretin o mai fi si asta! Chiar trebuie sa ma uit si sa il citesc? Sa inteleg ca asta a scris biblia pe care o citesti tu? Chiar ma faci curios!
Bine o sa iti spun impressile dupa ce ma uit prin linkurile astea!
Dan G