Nu ai nimic impotriva catolicilor, decat ca nu vrei sa-si ia proprietatile
inapoi daca au avut, ca liderul lor e nush cum, ca au alea trei erezii (eu
nici nu le-am numarat). Daca au avut proprietati si le-au fost confiscate,
de ce sa nu li se dea inapoi? Tie ti-ar conveni sa ti se confiste o
proprietate si apoi cand se retrocedeaza la toti tu sa fii sarit pe motiv ca
nu-i place cuiva de fatza ta? Banuiesc ca nu, si totusi tu ai face asta
altora, pentru ca-s catolici si pentru ca n-ai nimic impotriva lor. Si
pentru ca nu e furt deloc. Asa e?

Nu mi-e rusine cu numele pe care l-am primit de la parintii mei :) Dar n-am
sa mi-l pun pe adresa asta de mail doar pentru protest-ro ca sa aiba ce
culege spammeri care pretind ca respecta legea 365/2002 (care interzice in
mod expres comunicarile nesolicitate) si CAN SPAM (care e lege americana
fara jurisdictie in RO). Nigerienii vad ca nu mai vor sa-mi dea dolari cu
milioanele.

Si nu, nu sunt bucurestean. Mai mult, am in plan sa ocolesc Bucurestiul in
toate calatoriile mele viitoare.

2011/2/16 dan G <d...@ghiocel.com>

> Da, imi vin si mie tot felul pe la usa, care in general incheie cu faptul
> ca or sa se roage pentru mine si pentru ratacirile mele.
> Sincer, nu am nimic contra catolicilor, pot sa o dovedesc cu faptul ca
> mi-am trimis cei trei baieti la un liceu catolic, in ciuda faimei proaste pe
> care o au pe aici.
> Imi place insa sa analizez si sa cam spun lucrurilor pe nume. Apropos, de
> ortodocsi, pe Damian Stanoiu l-ai citit? Ti-a placut?
> Cu toate ca inteleg ca ti-este rusine cu numele pe care ti l-au dat
> parintii si folosesti un englezism, probabil la moda acum prin Romania,
> [...]

Raspunde prin e-mail lui