Da, se constata ca la aplicarea pe scara mare, energiile “verzi”nu sunt chiar
asa de verzi, adica nu sunt nici gratuite, nici lipsite de impact asupra
mediului!

au insa imensul avantaj de a fi REGENERABILE!

despre hidoricentrale se stie in principiu, dar oare se constientizeaza, se
aplica?

Pentru cele mairi, cu o vechime de 45 de ani si mai mult, exista si studii:
clima, flora si fauna la Bicaz sau Vidraru, inainte si dupa ce s-au realizat
lacurile de accumulare.

Dar cui sa ii pese?

uite putin in oras, oamenilor nu le pasa de lucrui ce ii afecteaza mult mai
direct si imediat: poluarea aerului, zgomotul, disparitia spatiilor verzi, cum
vrei sa le pese de efectele barajelor asupra raurilor de munte?!

iar referitor la protejarea mediului avind grija de “bucatitca proprie”, am
doua exemple aici:

- pomii sunt impodobiti cu tot felul de gunoaie, aruncate de la etajele
superioare ale blocurilor: pungi, funii de ceapa, capace de toaleta, ghete si
alte mizerii. Acum se vad mai putin din cauza frunzisului, dar din noiembrie,
vizibilitatea acestor “decoratiuni”va deveni mai buna!

- proprietarii de caini ii scot la plimbare. Sigur, u vor ca animalul de
companie sa faca kk chiar in fata scarii de bloc, asa ca il duc 10m mai incolo,
la scara vecina, sa isi faca nevoiele pe trotuar. Daca ar face pe minusculul
spatiu verde, ar fi oarecare sanse de reciclare biologica, dar asa, ramane pe
asfalt pina se calca, sau pina la urmatoarea ploaie puternica ... aparuse si o
glume pe tema asta, la Summitul NATO!