Chestia asta cu protejarea mediului este cam draconica pe aici. Bineinteles,
poluare se mai intampla din cauza ritmului intens al industriei, dar sunt
eforturi mari depuse pentru curatire. Din nefericire, am inteles ca nu este
cazul in Romania. De asemenea , protejarea mediului este un efort colectiv
pe aici, fiecare incearca sa isi faca "bucatica"
Nu stiu daca stii de exemplu ca hidrocentralele sunt proscrise pentru ca
afecteaza raurile si viata din ele . (pestii)
Dan G