Jesus Bravo Alvarez wrote:

>         Non entendo ben o que dis, pero ben... :-D  E non creo que se vaian
> formar bandos porque uns usen "enlace" e outros "ligazón". :-?

refírome á discusión(ver máis abaixo).

>         O que é certo é que, visto o visto, tes razón en que sexa mellor
> que o número de termos común sexa o menor posible.  Xa dixen noutra mensaxe
> que iso afectaría tamén a fiestra-xanela-ventá...
>
>         Pero a ficheiro non, por favor. O:)))

xDDD. eu creo que é a medida máis razoable. ao fin e ao cabo, tampouco
os autores do orixinal utilizan sempre os mesmos termos ..

>         ¿Por?  Mentres non se digan mentiras dos outros... ;-)

dígoo por experiencia. non sei se alguén que me está lendo agora estaba
suscrito á lista do GLUG hai cousa de 9 meses ou por ahí.

se o estaba seguro que se lembra da discusión que se mantivo acerca de
temas relacionados, e si, no "¿fragor? da loita" empezou a haber
insultos e cousas desas ... e claro, no GLUG somos todos uns autistas
que non temos proxectos en común nin facemos nada, total se non nos
falamos non pasa nada(tampouco foi o caso), pero iso trasladado a aquí
... "pa que te cuento, pa que!" ;))))

>      _ _ _   _  _   Fidonet: 2:348/105.97
>    _|  |_| _|  |_|  http://De.nuevo.en/~obras

aburinho!!