> Na minha vila, e seguro que também na tua e na de todo o mundo
> existem palavras e formas que não aparecem nos dicionários. À hora de
> estabelecer uma norma escolhem-se certas formas e deixam-se outras
> como dialectalismos e/ou coloquialismos. Não tem mais história.

Xa, pero non falaba dunha vila ou dunha aldea. Nun rexistro formal e
escrito, tamén atopo moitos usos de amosar. Tampouco pretendía lexitimar o
uso de "amosar" polo simple feito de ser empregado por estes lares, por
suposto que non. E a reflexión referiase a que, habendo coma opcións
"amosar" e "mostrar", a norma de mínimos escolle "mostrar", cando eu tiña
entendido que adoitaba decantarse pola forma menos castelanizante. Claro que
despois de informarme, vexo que a forma portuguesa é "mostrar". Así que xa
se entende logo.

--
Lust, ein paar Euro nebenbei zu verdienen? Ohne Kosten, ohne Risiko!
Satte Provisionen für GMX Partner: http://www.gmx.net/de/go/partner