2006/7/6, Antonio Perez Casas <anto...@concheiros.net>:

Boas de novo,

A reunión quedaría para o sábado 15 de xullo, ás 11:00 na Residencia
Universitaria Monte da Condesa, situada no Campus Sur da USC. Quedamos
na entrada da Residencia e xa dende alí imos a sala que nos reservaron.

Por favor confirmar quenes asistiredes, e por suposto si fora necesario
algún cambio desta proposta avisar o antes posible.

Unha aperta, Antonio.

Salvo imprevistos, contade comigo tamén :)
De momento estou en Barcelona (a ver se me achego mañá ás Xornadas de
Programación en Software Libre :D), pero chego de volta o 13

--

Xabier Villar