O Mércores 16 Agosto 2006 12:27, mvillarino escribiu:

Ou estades de coña ou non sei se falta lucidez pola miña parte.

- Distínguese entre aplicacións de xente normal que inclúen as traducións que
se lles envíen e traducións de programas malévolos que non queren
localización (polo motivo que sexa). Do segundo grupo faise un repositorio.
Tradúcese. ¿O repositorio para que distribución? -> Código fonte logo, ou 20
repositorios para cada distro (coña). Entón fulano ou mengano instala un
programa chamado keepassx e, por inspiración, ocórreselle que pode haber por
Internet un repositorio non oficial multi-distro onde se inclúe o keepassx en
versión galeguizada sen retardo nas versións. ?!?!¿?"!!?¿"!

- Adiviñanza ¿cantas descargas vai a haber do programa X (por certo, non
coñezo o keepassx nin me soa) dun repositorio non oficial, sen contar a dos
propios integrantes e asiduos lectores da rolda de correo de Trasno?