A ver, o sistema que usan é o de QT, xa hai unha aplicación específica que se chama QT Linguist, xa falei nesta lista sobre ela e está moi ben é do estilo do GTanslator ou PoEdit. A tradución xa está feita e xa lla enviei hai uns días ao correo que me comentas. Agora estou á espera.
Saudos

Leandro Regueiro escribió:
Ola,
varias cousas sobre o keepassx. Non usa gettext, usa outro sistema
cuns ficheiros XML ou algo así. Hai traducións a outros idiomas, así
que os desenvolvedores polo menos non vetan a posibilidade de engadir
traducións. Intenta contactar con eles en KeePassX [at] gmail.com
No peor dos casos só terás que subilo ti ó svn.

O programa orixinal para Windows tamén se pode traducir
(http://keepass.sourceforge.net/translations.php) e tamén usa outro
sistema que non é gettext.