Xa que estamos: apunto que eu tampouco era quen de ver esas mensaxes... Pero
como chegaron dúas ou tres seguidas en branco, pensei: "Hum, debe estar
intentando mandar o mail ben... vou esperar un pouco antes de queixarme" ,
jeje. Eu uso Gmail, tamén.

Se alguén que recibira as mensaxes completas poidera pegalas por aquí,
agradeceríallo (sei que pode quedar feo, pero ao mellor eran mensaxes
importantes).

Sen máis, un saúdo!

PD: Si todo vai ben, igual me poño en breve co WindowMaker (no wiki aparece
como abandoado....). Se alguén sabe quen se estaba a ocupar diso, ou se xa
hai algo feito, pois que dea un aviso...

Agora sí. Ta logo!