Asi que lles ceden recursos de balde a algúns e a nós non nos dan nin
as gracias polo traballo que facemos. Moi ben, negáronnos acceso a
cousas que por estar elaboradas por organismos públicos, deberian ser
de acceso universal, e agora queren que participemos en proxectos seus
coma mancomun. Non o vexo moi lóxico. Agardo que algún político con
algo de siso (o partido politico dame igual) nos dea acceso gratuito e
totalmente libre a eses recursos de todos.