Boas. Cheguei cun pouco de retraso para saber disto. Pero sabendo das
desfeitas que fan os de mancomún (non hai máis que ver a súa guía de
estilos, xD), interesaríame poñerme ó día do asunto. Leandro xa me comentou
algo. A ver se algunha ánima caritativa me pode remitir ó correo unha copia
do falado e acordado ata o de agora sobre este tema.

Un saúdo e desculpade a mensaxe fora de fío narrativo (",)

Alejo.