2009/5/16 mvillarino <mvillar...@gmail.com>

> arquivo.

> Debe referirse a un erro aparecido por non poder coñecer a posición na
> que está o punteiro de lectura do ficheiro, que ha estar referenciado
> en bytes desde a cabeza do ficheiro.
> Entón pode ser:
> Sorpreeeeesaaaaa (vale, inesperado): non se puido ler a posición do
> punteiro de lectura do ficheiro.
> (Alguén que recorde C ou pascal que o poda confirmar?)

Recordando o pouco que sei de C e o lio dos punteiros é polo que suxería
"indirecto" xa que o punteiro gardase nun espazo de memoria no que se indica
o espazo de memoria da variable, e decir, é indirecto, E entendo que este
erro refirese a imposibilidade de ler/atopar o espazo/posición de memoria do
punteiro, non do seu contido (o do punteiro) que é outro espazo/posición.

Esta forma de asignar punteiro → variable coñecese en castelán como
"pasar_por_referencia"

Este tipo de erro de lectura é tipico dunha asignación incorrecta ou da non
observancia das normas de inicialización/limpeza (calloc, malloc)