Os termos pódeos introducir calquera usuario autorizado nese glosario. Fixeches
a conta e agora dareiche os permisos
Respecto do procedemento está por inventar pero..

Parece obvio que primeiro se dá de alta unha proposta e logo discútese sobre ela, no fío de comentarios correspondente a cada entrada. A medida que se avanza nos estados desde "proposta" ata "fixada" o administrador/es do glosario correspondente van actualizando o estado administrativo, e os redactores van engadindo información á entrada.
Hai catro niveis

1. Mirón :-) pode consultar pero nada máis
2. Usuario , pode comentar pero non editar
3. Redactor, pode ademais introducir novos termos, traducións, definicións, etc
4. Administrador, decide sobre a xestión do glosario, altas de idiomas,
categorías, usuarios, estados

Se che parece ben, abrimos un fío xa directamente en Glósima e así vai quedando
como exemplo.

Antón