Do que eu teño mirado, a base si e libre (Android Open Source Project,
AOSP). A maiores, nas versions de Google inclúen ad Google Apps, que non o
son. Con todo, para poder compilar creo que precisa de compoñentes non
libres, algo polo estilo do firmware preciso para alguns controladores.
Supoño que dende unha perspectiva estricta, se non se pode obter un
resultado funcional sen depender de partes pechadas, se pode defender que
como proxecto non e realmente libre., polo menos non ao 100%.

Eu vexoo como libre, pero non deixa de rincharme o detalle