---------- Original Message ----------------------------------
From: harman <[EMAIL PROTECTED]>
Date:  Tue, 13 Apr 2004 11:54:30 +0700

>...he..he...penjelasannya sudah diduga tuh :-)
>Dan kalau begitu, PDIP, GOLKAR, PAN, PKB, PD juga telah meniupkan
>syari'ah Islam, kalau dibedah platform parpol tsb. mesti isinya
>persis sama dengan yang sanak katakan.
>well, penerapan syaria'ah Islam tidak mesti/identik dgn parpol
>Islam kan?!

ronald :
baa pulolah ambo ka mangomentari hal yg iko. Bagi ambo pribadi, jelas ado perbedaan
antaro nan mamakai azas Islam jo nan bukan mamakai azas Islam dalam memperjuangkan
tegaknyo syariat. Tapi kalau akhianyo manuruik sanak sami mawon, jo baa juolai.

>Kenapa isyu spt. pemberantasan rumah maksiat, perjudian, diskotik,
>club malam, penjualan bebas miras diwarung-warung, tidak dijadikan
>sebagai isyu kampanye PKS, bukankah sumber dari segala kerusakan
>moral itu diawali dari miras dan sex, ini sepengetahuan ilmu agama
>saya yang sangat dangkal, sedangkan KKN hanyalah merupakan
>pelengkap/bumbu dari dua unsur tadi?

ronald:
betulkah KKN hanya merupakan unsur pelengkap ? Tahu ndak sanak baa kok yang namonyo
miras, atau diskotik, atau perjudian sekalipun susah diberantas ? dek karano ado
KOLUSI dari berbagai pihak untuak mempertahankannyo. Alah berencana trantib jo
masyarakat ka mangrebek, eee ado yang bakolusi (ujuang-ujuangnyo ma agiah upeti -
korupsi juo)dan akhianyo gagal atau muncua baliak.

Dek karano ado KOLUSI. Iko panyakik yang sabananyo, makonyo paralu diberantas. tau
ndak sanak baa kok berbagai sarana sosial seperti pengembangan sekolah, sarana olah
raga, pembangunan jalan umum, bahkan rumah sakit umum banyak yang indak beres? dek
karano panyakik KORUPSI dan NEPOTISME yang parah di negara awak koh. Apokah sanak akan
mangecekkan juo baso panyakik KKN indak parah ? Kwik Kian Gie dan alm Sumitro pernah
mangecekkan baso 30% labiah APBN awak abih dikorupsi/dimakan oleh yang indak berhak,
apokah masih indak parah ko namonyo ?

bukan ambo mangecekkan masalah sex, miras, dll adolah masalah kecil, itu paralu juo
diberantas, tapi ado prioritas dalam bertindak. Kemaslahatan Umum labiah utama dari
kemaslahatan sebagian/sekelompok masyarakat. Dan kalau sanak marujuak ka PKS, silahkan
sanak cari di websitenyo ttg seruan-seruan PKS ttg masalah-masalah di ateh. Ado
disinan.

Mungkin ado baiaknyo sanak mambaco dulu buku Fiqh Prioritas sbg bahan masukan.

>wassalam,
>harman

wassalaam,
Ronald
di Depok, dima alamatnyo, mungkin bisa pulo
ambo basilaturrahmi...