As salamu alaykum WW.

Nan  kecek  pak  ustad  nan  tamatan  Riyadh   patokan  nyo  sederhana
sajo,  kalau  ndak  ado  dilakukan  dek  Nabi SAW.  jan  di  karajoan,
masuak  aka   yea ?,  ayat  nan  mangatokan :  patuah  ka Rasulullah
berarti lah patuah ka Allah  taala,  cieklai  ayat  mangatokan :  apo apo
nan  diagiah dek  Rasulullah ambiak apo nan  dilarang  beliau  tinggakan,
kini  si  Uni  jo  si  Uda  talampau  babalik balik  carito  no,  buek
sederhana  sen lah  sanak. Kan  ndak  ado tradisi  ultah  ultahan  tu  do
di  jaman  saisuak. Bukankah di khutbatul hajjah  lah  jaleh  Wasyaral
umuri  muchdatsatuha  wakulla  bid'atin dhalalah  wakulla  dhalalatin
finnaar. Fainna asydaqal haditsi kitabullah  wa khayral hadi hadiyuMuhammad
yea ?,  kok  salah  tolong  batua kan  sanak.
Untuak  Uni nan  di  ejip  nan  sadang  maambiak  S2 ,  jan  talampau
banyak  bana  bapandapek  surang,  dendang  uni di siko  banyak  didanga
urang,  salah salah  urang  taparosok  kasadonyo manuruik  an  ka dendang
uni  sajo. Maklum disiko  kami  urang  awam  nan  dak  mangarati  banyak,
urang  awam  samo  jo  jawi  di  cucuak  iduangnyo di agiah tali  dan
diirik  kama sen  namuah.
Dalam  Psychology  ado nan dikatokan Cognitive Control, is the  power  to
create  subjective realities. Contohnyo Hitler, dek  lamak  gandangnyo
maasuik  rakyaik  Jerman,  mambunuah  etnis  Yahudi, atau  di  amrik
selatan  900 urang  bunuah  diri  masal  dek  tapukau  jo pangajian  imam
mereka,  tendensi nyo  di  palanta ko  ka  uni  rada  serupa  tapi  tak
sama ,  tagali gali  sanang  mereka  mambaco  posting  uni,  kecuali  surang
nan  ka malapor kan ka polisi,  mr. uda labeh  ,   yea ?. nah  iko  yo
sekedar  practise  the  critical  thinking,  the  study  of relationship of
language  to  logic,  to  be  able  to  analyze, criticise, advocate
ideas. seeking  reasoned judgement  of  your  posting  miss  uni nan rancak
.  yea ?

DDdatuak dalu
Sarjana Program  S cindua