Assalamualaikum ww

Oh.... ambo sangko mamak SBN lah manjadi kader penggerak disitu, terlebih
melihat sikap tegas mamak nan ambo tangkok lewat tulisan2 mamak salamo ko

Tapi bia lah, kamanga bana awak sasudah pensiun ko, kok lai juo paguno dek
urang banyak kan indak salah kito salurkan, tantu sajo melalui seleksi ketat
dari beberapa pilihan nan ado dari beberapa parpol Islam (kok ambo labiah
suko yang "garis keras" sabab lah panek kito basilunak tanpa komitmen salamo
go (kok lunak awak malah disudu urang)

Manuruik ambo sosok mamak ko rancak bana tagak disisi terdepan untuk
meningkatkan citra Islam ditengah2 sekularitas nagari awak ko tentu saja
ber-sama2 dalam suatu wadah terpilih

Iko sakadar pegangan, indak usah bana ta-buru capek, bisuak beko kan lai juo
wakatu, itu pun kok mamak indak kaberatan

Plafond / kriteria yang rasional & sipiritual sangat mutlak ado, bak kato
mamak juo go eh, "Memandang persoalan agama dengan sikap rasional terlebih
dalam penentuan sikap dalam pemberantasan korupsi dan kebijakan atas dampak
penyelewengan tersebut versus aturan agama" antara lain:
1. Memiliki dasar komitment dengan nilai2 religius
2. Komit terhadap pemberantasan korupsi
3. Anti penyalah gunaan wewenang
4. Teguh berfihak pada kebenaran
5. Tidak melencengkan amanah rakyat
6. Bersih dari tindakan tercela menurut prespektif agama

Selamat mengisi masa purnabakti dengan pilihan jitu dengan berbuat dan
berzikir

wasalam
malinbandaro