Suryadi

Dari: sjamsir_sjarif <hamboc...@yahoo.com>
Kepada: rantaunet@googlegroups.com
Dikirim: Selasa, 31 Juli 2012 14:50
Judul: [R@ntau-Net] Re: BANGGALAH DENGAN LAFAS MINANG KITA...!!!!

Indak Bahasa Alas doh Mul, "Cara Alas" nan asanyo marupokan "penghalusan")
pemelayu-riauan) dari Caro Aluih manjadi Cara Alas --  aluih manjadi alas.

Angku Lembang dari Kototuo, Angku Patiah dari Canduang, kaduonyo di Batawi,
Angku Bandaro Labiah dari Banuampu di Bogor tantu dapek mambari contohnyo agak
sakambuik surang... Rasono, Angku Patiah lah mamoderenkan istilah ko (karano
bukan badasar Cara Alus Melayu-Riau lai, tapi alah manasional-indonesiakan;
istilah Cara Alas ko manjadi Bahasa "Indokabau" ...

Tambah stek, kok pai ka kampuang-kampuang, agak nyariangkan lo talingo; lah
banyak anak-kamanakan nan lah kahilangan Mamak, indak baMamak lai... tapi
baOm...

-- MakNgah