Aww. Salamaik bapuaso Ddn. Adrinof. Mohon dapeik SMS no. kontak HP Ddn. kami
paralu temu muko silaturohmi  : H.Asmun : 0812-923-2211

________________________________
 Dari: Andrinof A Chaniago <andri...@gmail.com>
Kepada: rantaunet@googlegroups.com
Dikirim: Senin, 18 Juni 2012 19:55
Judul: Re: [R@ntau-Net] Sharing Foto : Kemilau Danau Maninjau

Nan ambo hormati Mamak Epy Buchari jo Sanak sa palanta;
Ambo alah sempat melangkah ke ide nan labiah kongkret soal Danau Maninjau ko.
Mungkin alah pernah juo ambo kabakan di milis ko.
Tentang komposisi pemilik keramba, dari hasil investigasi sekilas di lapangan
tahun lalu, ado dua jenis skala usaha. Nan ciek, memang skala rumah tangga yang
memiliki 2 hingga 8 petak keramba. Nan ciek lai, nan bana-bana bisnis dengan
kepemilikan puluhan hingga seratusan keramba nan marantang sampai ka tangah
danau. Dari nan skala gadang ko, ado pemilik nan dari Maninjau sendiri dan ado
nan investornya dari lua. Pengusaha skala gadang ko ado nan bisnisnya dari hulu
sampai hilia: distributor pelet (pakan ikan); gas oksigen dan lain-lain. Untuk
operator atau nan manjalankan tantu banyak nan sanak awal di tapi danau.

Waktu ambo memaparkan usulan alternatif baraliah usaho ka usaha pariwisata
lengkap dengan jenis-jenis peluang dan perhitungan ekonomi sarato kajian
pembanding tentang mangelola sebuah danau di Taiwan, nan paliang kareh berang
di forum tu ka ambo nan punya usaho karamba skala gadang dan jo pendukungnyo.
Acara diadokan waktu tu di aula Kecamatan Maninjau. Acara waktu itu disiapkan
dek adiak-adiak mahasiswa nan sadang pulang kampuang ka Maninjau.

Dari dulu ambo tunggu-tunggu juo ado forum dari dunsanak dari Palanto ko nan
amuah balapang dado mandanga paparan ambo tu. Tapi, alhamdulillah, alun ado.

Tapi, kalau kewaiban ambo rasonyo alah gugur. Ka Pak Gubernur alah ambo
sampaikan lengkap naskah luks 50an halaman, Juo ka Pak Bupati Agam, Pak Indra
Chatri.
Itu penjelasan nan bisa ambo sampaikan ka Mamak Epy BUchari jo dunsanak
sapalanta di siko.
Wassalam,

Andrinof A Chaniago