Maa Angku Patiah sarato Rang Lapau nan Basamo,

Sabagai manjuapuik topik nan dikatangahkan Angku Patiah Thu May 17, 2012
4:44 am, MakNgah paulehan posting sabanta ko, sahinggo indak talakok kasikuai
sajo.

Iko sabagai pamuloan Manyingkok Tampuruang dari Kawasan Mandeh di Corocok.

China is investing significantly in the development of a port in Hambantota in
Sri Lanka on the country's southeastern coast.

"China
 is also helping to develop port facilities in Gwadar, Pakistan;
Chittagong, Bangladesh; and Sittwe, Burma.

Sittwe Port is a deepwater port under construction by India since 2010 in
Sittwe, the capital of Rakhine State in Myanmar, on the Bay of Bengal.[1]
Situated at the mouth of the Kaladan River, the USD 120 Million port is being
financed by India as a part of the Kaladan Multi-modal
 Transit Transport Project,
 a collaboration between India and Myanmar. The project is aimed at
developing transport infrastructure in southwestern Myanmar and
northeastern India.[2]
Dawei port project set to start
Thailand continues to get more serious about the Dawei deep-sea port
 project as the Strait of Malacca – which it uses for import and export
 of goods – has a growing problem with shipping traffic jams. If
completed, the project would reduce logistical and labour costs for the
 Kingdom as well as create job opportunities for Burma.

http://tamilnation.co/intframe/indian_ocean/index.htm

Salam,
-- MakNgah
Sjamsir Sjarif
Posted By:

hamboc...@yahoo.com

Sun Oct 7, 2012 7:29 am  |

Oh, Tarinmo kasih Angku Dr.Hilman, adokoh Airport di Pulau Cukbadak?

Daerah kepulauan nan baru-baru ko disabuik Kawasan Mandeh tu iyobana rancak dan

strategis.

http://wisata.kompasiana.com/jalan-jalan/2012/04/29/kawasan-mandeh-raja-ampat-da\

ri-barat/

Tapi,mancaliak strategi kito di Pantai Barat Sumatera nan madok ka Lautan

Hindia, lah samestinyo kito mampunyoi Palabuahan Dalam Internasional nan baru

karano TALUAK BAYUA talalu dangka untuak perkembangan strategis Kunci Indian

Ocean di maso datang.

Kapten kito Angku Patiah panah manyabuikan PULAU CAROCOK nan mampunyoi Aia lauik

Dalam nan rancak untuak Pelabuhan Samudera tu. Dari latak sstrategi kito,

sumatera Barat, di Indian Ocean, Lauik Cino dan Pacific lah masonyo kito

mampunyoi Palabuahan Internasional nan Dalam panambah Taluak Bayua.

Mudah-mudahan Angku Patiah dapek manjapuik Topik Carito kito tantang PULAU

CAROCOK babarapo bulan nan lalu. Angku Patiah, MakNgah masih manyimak vision

Angku Patiah, katangahlah baliak ka Topik Kalautan Internasional ko dengan

PALABUAHAN SAMUDERA CAROCOK nan cocok dalam impian ...

Salam,

-- MakNgah

Sjamsir Sjarif

Di Tpi Riak nan Badabua

Santa Cruz, California 12:23 AM PST Sunday 7 October 2012

 Thu May 17, 2012 4:44 am
"St Parapatiah" <parapatiah@...>

parapatiah@. ..

Nyit Sungut

Janlah jarum jam itu dibalikan, nanti rusak pula jam nan dikirim anak dari

rantau bika (o?).

Serancaknya, arahkan sajalah jarum itu, kawal dia supaya tidak salah

melompat. Kudian buka tutup tempurungnya, biar pada menyadari bahwa dibalik

tempurung itu masih luas dunia nan terhampar.

Teringat di saya, pernah berusaha membuka tempurung urang awak. Janlah

selalu berfokus ke Jawa (Jakarta), dimano Jakarta juga berfokus ke Singapua

(ekonomi). Tapi cobalah, dimengerti bahwa di Barat Sumbar itu masih ada

dunia lain, dunia prospektif mengusasi dunia (sekali lagi ekonomi).

Baa jikok pandangan kita dilayangkan ke Barat Lautan Hidia itu, India dan

negara sekitarnya. Jadikan Sumbar pintu gerbang Melayu di Barat. Mulai

dengan bermain mata kesana, diikuti mengusahakan membangun prasarana

pendukungnya. Termasuk pelabuhan samudra yang sanggup menampung kapal

samudra (besar), dimana kedalaman kolam pelabuhan minimum 17 meter. (teluk

Bayur hanya 8.5 m tanker, dan 10 meter semen).

Pertanyaannya: Adakah alamnya di Sumbar, ada di Carocok, alam, dalam,

terlindung tidak berombak. Jangan hanya disana tempat tidur nyenyak wisman

berduit saja.

Eh, karena omong singkek dengan pak AA disela rapak GM kapatang ini, tergili

lagi mimpi lama hamba.

Sebaiknya, disadari bahwa Sumbar mempunyai asset alam yang lebih luas dan

lebih kaya dari daratan Sumbar kini. Mau nggak memamfaatkannya? Apa itu?

Laut termasuk ZEE di Barat Sumbar, diman luasnya lebih 3 kali daratan

Sumbar.

Eh kok melawas pula cerita hamba, mimpi disiang bolong kali nih. Pak AA

komentar dong.

Maaf hamba jika kurang tepat. Ampek kurang

Salam

Patiah 59 Jkt