Wuah..., lah lamo bana ambo taragak jo tulisan atau mandanga kurenah Dinda
DY Datuak di alam maya ko. Alhamdulillah, hari ko alah mancogok saketek
catatan nan diambiak dari surang anak gadih dari Ngawi (Jawa Timur).

(-) "....sampai seorang bapak yang mendapat tempat duduk di samping saya
mulai mengajak ngobrol. Seorang bapak dari Sawahlunto yang bertanya banyak
hal tentang pengalaman saya selama sepekan berada di ranah Minang"
(+).*Sebuah tulisan dari pemula yang lumayan bagus....!!!!*

(-) "Salah satu misi MAPPAS adalah mendatangkan sebanyak-banyaknya saudara
kita seantaro nusantara non minang ke ranah minangkabau... dengan kesan
mendalam... InsyaAllah"
(+)*Misi yang bagus! Mudah-2-an dapat diwujudkan dengan nawaitu : "dari
minang untuk minang". Amiin.*

Kamudian, izinkanlah ambo batanyo ka MAPPAS n.a.c;
1)Satalah satahun "alek MAPPAS" di JCC (15/9/11) dan di TMII (26/10/11)
alah bara "action plan" nan tagabah?
1.a. Alah bakonco palangkin jo Dinas Pariwisata Sumbar dalam mawujudkan
"salah satu misi" nan ditulih Dinda Datuak di ateh?
1.b. Alah disebakan di box lobi kadatangan bandara MIA dan hotel-2
babbintang di Sumbar, folder, buklet warna warni saputa daerah tujuan
wisata di Sumbar?
1.c. Kalau tamu nak ka Ngalau Kamang, ka Danau Maninjau, Singkarak, Ngarai
Sianok, Lubang Japang, Pantai Gandoriah, dll nomor telepon sia nan dapek
malayani?
1.d.Apokoh kakuih di Pasa Ateh (di muko Jamgadang), kakuih di Ateh Ngarai,
di Benteang alah wangi atau tataok baun "malakaik taampeh"?
1.e.Kalau tasasak tamu nak tatereh di saputa Lembah Anai alah ado kakuih
manusiawi tasadio di dakek aie mancua nantun?
1.f. Apokoh "pareman tuak" nan banyak bakarubuang di bandara MIA (dek sari)
alah indak ado lai mamalak tamu-2 jo "argo kudonyo'?
1.g. Alah hilang di wajah Uni, Etek, Amak, Ci Uniang, Ajo rauik muko masam
(mancimeeh) kutiko wisatawan lokal indak mambali gelehnyo satalah maago,
misalnyo?
1.f. Nan indak kalah pantiangnyo, apokoh sewo parkir di saputa Jamgadang
atau daerah tujuan wisata lainnyo alah saragam, bataratik dan aman?

Samantaro, cukuik "ciek nomor nan baranak lapan" tu sajo dulu komentar dari
ambo.
Sabana barek tampaknyo "baban panyakik turunan" dipikua MAPPAS dalam
mawujudkan niaik di hati kamanyamokan kamajaun wisata Minangkabau sarupo jo
Bali atau Yogyakarta, atau Toraja,yo?

Maaf, kalau banyak nan indak bakasasuaian jo "job des" aktivis wisata di
MAPPAS.

Kalau indak MAPPAS ---sabagai NGO-- nan paduli beke kamajuan dan kalancaran
"dunia raun sabalik" di Minangkabau,  ka sia lai awak ka baiyo?
Maarokan ka pamarintah sumbar nan satiok langkah atau "action plan"-nyo
salalu sajo m --ambo liek dari jauah--  dipakudo dek misi parpol nan
maantaan patinggi nantun duduak di kurisi rajo-rajo ketek di daerah
masiang-masiang?

*mm****