Maa Angku Ramadhanil,
Mungkin iyo juo eeeh ... :)
Di Minangkabau namo "Panglimo gadang Gajah Mada iko turunan Minangkabau" ko
diabadikan sacaro tasirek dalam kiasan salah satu bantuak Rumah Gadang; banamo
"Rumah Gadang Gajah Maharam"...

Caliak antaro lain-lain:
http://jalan2.com/city/solok/rumah-gadang-gajah-maharam/

-- MakNgah
Sjamsir Sjarif
--- In rantau...@yahoogroups.com, Ramadhanil pitopang <pitopang_64@...> wrote:

> Assalamualaikum ww.
> Dunsanak nan ado di palanta ko.
> Sambia mahiruik Teh talua, dan mamakan bubua kacang padi bacampua jo katan
> sipuluik bakarambia, ado berita di blog-blog yang mambaritokan tentang
> Siapokolah Gadjah Mada, urang pantiang jaman dahulu dengan Sumpah palapanyo,
> menyatukan nusantara, hingga namonyo diabadikan pulo sebagai  perguruan
> tinggi tanamo di kota keraton Jawa yogyakarta, Tapi nan jadi pertanyaan namo
> Gajah Mada TIDAK ADA diabadikan di seluruh kota di propinsi Jawa Barat. cubo
> cigok baritonyo dibawah iko

> [...]

  2. E-mail attachment, tawarkan & kirim melalui jalur pribadi;
http://rantaunet.wordpress.com/2011/01/01/tata-tertib-adat-salingka-palanta-rntaunet/