From: Julnardi G
Sent: Wednesday, 21 May 2014 13:54
To: rantaunet@googlegroups.com
Reply To: rantaunet@googlegroups.com
Subject: Re: [R@ntau-Net] OOT: A Jo Kowi

Kanda Nanang,

Itu contoh ketek manga sebagian urang alergi manggabuangkan Ugamo jo Politik. Ugamo manuruik ambo ranahnyo ibadah,hubungan vertikal ka Allah, hubungan horizontal ka manusie, mengajarkan baa supayo babuek baiak didunia nan bapahalo untuak dibao ka akhirat. Kalau Politik (manuruik ambo) ranahnyo Kekuasaan dan Kepentingan. Jadi ndak salah bagai Rhoma IRama tun do karano inyo baparilaku sebagai urang Politik, walaupun batal jadi Capres dek ndak ado nan manyokong.

Nan rentan kutiko ISSUE UGAMO dibaok dek urang Politik ka khalayak Publik untuk manjatuahkan lawan Politiknyo. Iko nan tajadi kiniko.
ISSUE UGAMO ko dakek jo emosi, disingguang saketek langsuang jadi API. Jan salah, urang Politik tau jo kelemahan iko, dan tau caro mamanfaatkan iko.

Jadi awak sebagai urang Islam dan urang Minang, yo bapandai2 jo jaman kiniko, jan sampai suaro kito dimanfaatkan dek urang Politik nan mamanfaarkan sajo.

wassalam,
JG,37th, Jkt

Dulu Roma Irama ndak suko jo Jokowi dek karanonyo tuduah ibunyo Jokowi Kristen (rupo e Roma Irama salah tuduah dek ibunyo Jokowi Islam tulen). Kini we e bapaliang ka Prabowo nan jaleh2 ibu e Kristen. Ba a carito e ka Rajo dangdut ko

Yo antahlah dunia wale ko

Nanang, JKT

Sent from my iPad