From: "H. Syafril" <[EMAIL PROTECTED]>

Date: Tue, 20 May 2008 10:17:47
To:RantauNet@googlegroups.com
Subject: [EMAIL PROTECTED] Re: Kanai Pakuak

aslm pak nanang,
sato ambo saketek  masalah ko, memang dima sajo  tampek  pariwisata  di
ranah ko memang kesadaran masarakat  yo bana kurang ,
inyo hanya bapikie  pitih masuk  dan indak  jaleh  akibat nyo , apo
urang iklasapo indak,  jan kan  nan jauh dari pusat kota, di bukittinggi
sendiri  yang hari libur di perkirakan  sampai 300 ribu urang masuk
perhari , la acok juo  tajadi,  walaupun  la di caliek bana  de patugas,
 tapi iko  tajadi juo,  setiap  kami  basuo jo penguasa kota  dan
 hearing, tapi  sampai kini  alhamdulilah indak  baruba.

kalau  ambo bapandapek , dana  pariwisata kan banyak  untuk pelatihan
 ini dan itu, perjalanan dinas pejabat,  promosi nan indak jaleh ujung
pangka nyo,  lebih baik danako  di jadikan  program  sadar wisata  bagi
masarakat , terutama  di daerah daerah  tujuan pariwisata di sumbar,
 jadi masarakat tu langsung nan di undang,  jadi inyo  marasokan  baa
bana  di  didik sekian hari,  di agieh uang saku, menginap hotel, makan
 dsb,   selama ko ambo caliek  hanya di undang pejabat dinas, walinagari
dan intansi,  menginap indak paralu  hotel bintang 4 do, Bintang ciek
 pun itu la labieh dari cukuk  dan biaya  indak ka banyak saroman
bintang 4 do,
nikita  hotel siap bantu harga  khusus demi pariwisata ,

dan ambo satuju bana usul  pan nanang  , bahwa   nantik Da nof  Duduk
 di  pariwisata  1 mangantikan   pak james,
ambo tau bana  loyalitas da nof untuk   kebangkitan  pariwisata  di
ranah ko,  ambo yakin  sumbar akan lebih  tacelak   nantiknyo.

wasalam
syafril  38

[EMAIL PROTECTED] wrote:

>Memang educasi kepada masyarakat yg harus dilakukan terus menerus. Da Nof,
>kami barusan pulang liburan dari jembatan aka di painan, kami ditemani oleh
>orang dinas parwisata pesisir selatan yg kami kenal waktu pameran deep
>indonesia di jkt. Waktu sampai tujuan para pemuda berlarian mengejar mobil,
>biasalah mereka membuat pikiran kita macam2, untungnya kit a pergi dg orangnya
>pemda jadi mereka mundur dan kami menikmati jembatan tersebut. Setelah pulang
>kami naik kemobil dan mau pindah ke air terjung bayang sani, baru duduk datang
> [...]

melalui jalur pribadi
dibanned
- Hindari penggunaan reply utk topik/subjek baru