Uda Boby, iyo rancak bakawan jo uda Boby, inyo monitor taruih St.ZA
ko,(Peminpin Utama Padang Express) yg artinyo menyadari (enhance
awareness) awak2 di balarung ko ttg hubungan Pmrth dan Pers. Suatu
pihak Pers sbg pilar demokrasi dan pihak lain pers bisa
mendukung/mengsupport pmrth. Tantu sanak2 di bidang Komunikasi bisa
memberikan pencerahan ttg Teori Mass Communacation terhadap social
change di ranah.kalau paralu diadokan riset "Content Analysis: Padang
Ekpres" baa bana kiprah pers itu terhadap Pemda. Tarimo kasih Uda Bob,
krn awak kenek ee,, kato uda Sidi Boby.

Wass. Muzirman

melalui jalur pribadi
dibanned