Pengamat icak2, modalno tebak. Nan pantiang sorak2. Kalau tatebak. Ndak paralu
maledak. Tantang fungsionaris golkar rang piaman? Induak2 di dapua sen bisa
nebak, konon pulo nan suko ma ota di palanta. Kok ado fungsionaris PKS
dipalanta gon bantulah hanifah. Mulailah kampanye. Salam. Hanifah

melalui jalur pribadi
dibanned