Ass. Wr. Wb. Pak Andrinof A Chaniago!
Salam kenal Ambo Muljadi, baru di Rantau Net iko.
Ambo ado sapamikiran pado garih bareknyo isi parsamoaan Yunani Kuno jo
Minangkabau nan Bapak tulih iko.
Tapi  ambo saroman maludah kaateh langik nan kanai muko surangjuo, kalau
mangecek jadinyo.
Disampiang itu efek sampiangnyo bisa gadang jadinyo.
Musabab iko agak kompleks bana, saroman nan P'Andrinof tulih dibawah iko.
Klau ambo malieknyo, indah jauh2 bana do. Caliak sen lah Thailand, Brunei &
Singapur parallel jo Malaysia, sasudah Singapur malapehan diri dari Persekutuan
tanah Melayu, nanma nan labiah pesat majunyo. Baa mangko maju, baa mangko
Indonesia kurang maju, apolai Propinsi Sumbar iko. Malaysia bara majunyo.
Samaso itu taroklah tahun 70an awal, titiak mulo ka-4 negara iko (Brunei,
M'Sia, S'Pura & Indonesia) dikuiki dek Sumbar. Nan pasti baa mangko Singapur
maju deh urangnyo rajin, MULTI CULTI, pamimpian nyo siapo? Pitihnyo banyak,
pitih siapooooooo? Bara bungonyo (bukan riba-do)
Ujuang2nyo jadi politik barek  beko, kalau di-kaji2 ulang, bisa sansai badan.
Tapi koq indak dikana ulang pesimist lo wak beko, cek urang.
Tahun 91 ambo mandanga gaji stewardes Garuda, labih tinggi pado gaji sarjana di
Jakarta.
Kok kami disiko manayabuikanannyo, mamabaco nan diantaro barih2 tulisan, agaki.
Ambo raso P'Adrinof mangarati apo nan ambo mukasuikan sabanonyo.
Ado juo kato2 rang gaek sisuak nan mangiang ditalingo ambo, "tungkuikan
talantangkan dulu, agaki", tau cieklai "alun bakilek alah bakalam" .
Saroman rang pandia, anak2 batanyo kaAmbo, ma patai jo kankuang dari Indoneisa
ko?
Ampia sadonyo dari Vietnam, Thailand, diimport sayua mayua Asia kasiko.
Sadang pangkua (tajak), jarun pinjaik tangan, samek masih baimport juo dari
Cino.
Tapi kapatabang lah panah Banduang mambueknyo. Kota industri nan digunuang.
Biasonyo Kota industrie itu ditapi lauik0sungai gadang jek transportasi bongka
muek.
Ambo kagum mancaliak P'Adrinof manulih soman itu, manganalisa Yunani kuno jo
Minang.
Cuma minangkabau matrilinea agricultural, tapi yunani patriarchat.
Yahudi nan matrilinea dek parang, pemerkosaan dsb sisuak, tapi agamonyo kan
absolut patriarchat.
Tapi kini di Amerika Utara, yahudi maakui yahudi juo, nan mandenyo bukan yahudi.
Maoh kan ambo, kalau pikiran ambo indak sajalan, jo manyinguang pambaco.
Taruih optimist P'Adrinof,
Wasmalam,
Muljadi, Bad-Endbach, German

--- Original-Nachricht --------