Ass.Wr.Wb.Bapak Lembang Alam !

Seandainya Obama..............
Bapak Lembang Alam, untuk maadopsi anak urang asiang jadi WNI itu lain pulo
caritonyo (hukum).
UU adopsi, itu satiok negara agak babedo, biasonyo musti saizin kaduo urangtuo
(wali kaduonyo, Obama bapaknyo urang Kenya, mandenyo USA, atau ateh putusan
HakimNagari urangtuonyo dgn argumentasi macam2).
Salanjuiknyo UU adopsi indonesia (ambo kurang paham), namun baitu biasonyo UU
diIndonesia itu bisa diMUSYAWARAHkan (sarik2 mudah, maklum selah Bapak Lembang
Alam)!
Disampiang itu, anak dari Mandekanduang WNI, Bapakkanduang WNA, baru kiro2 3/4
tahun iko nan bisa mampunyoi Paspor WNI.
Kabaliakaknyo, Bapakkanduang WNI, Mandekanduang WNA, itu bisa sajak lamo, tapi
indak otomatis jadi WNI.
Tapi pabilo anak tasabuik sudah 18 tahun umuanyo, musti disuruah piliah salah
satu, mau jadi WNI atau WNA. Dinegara2 maju urang ado nan punyo paspor labiah
dari ciek dan legal, adao nan sampai 4 bagai.

Biasonyo, kalau urangtuo anak2 iko, kalau pensiun dihari sanjonyo, nyak hiduik
di Indonesia, agak macam2 pulo MUSYAWARAHnyo untuak mandapek VISA. Padohal
DEVISA masuak kanagari awak.
Tapi disisi lain, turis diimbau datang, DUTA2 nan indak dibaia cako (anak2
berdarah Indonesia) indak
buliah bapaspor Indonesia. Padahal katurunan tasabuik kan baPOTENSI isuaknyo,
minimal DUTA nan indak ditangguang RI.

Obama, Obama, banyak urang damam Obama........
Kito caliak sajo, baa warano politik baliau beko Pak...
Iran itu nan partamu ambo danga....anatah kabacari pulo bom Nuklir, takuiknyo
koq basuo saroman bom Nuklir di Irak pulo beko......

Wassalam,
Muljadi, German

-------- Original-Nachricht --------

--
Psssst! Schon vom neuen GMX MultiMessenger gehört? Der kann`s mit allen:
http://www.gmx.net/de/go/multimessenger

melalui jalur pribadi
dibanned