Ass.Wr.Wb. Ibu hanifah Damanhuri , Bapak Muhammad Syahreza!

Sato lo ambo manambahi saketek,

Di-German iko, kalau kadi-infus darah, patien atau famili dakeknyo nan awas,
ditinjaunyo dulu donatur darah itu bebas HIV dan bukan masih/mantan pagawai
nagari.
Dek akibaiknyo bisa fatal, darah pagawai nagari iko, maakibaikkan kurang
produktiv, bisa palalok jadinyo. Kalau HIV itu lah sa-jaleh2 a mudaraiknyo.

Kuliah kaLuarNagari, antahlah, kasihan ambo mancaliak bangso2 awakko an kaLN
kuliah itu.
Pandapek ambo sagalo salah, dipiliah mato kuliah nan dikatujui, luluih beko
pulang ka Indo
lain pulo paraknyo.
Ado na manyaleme:"capek2 gue kuliah elektro/informatik...ntar jual kulkas/tv
jatuhnye"
Ado pulo:"Mendingan elu jual kulkas...., gue ngangkat2 tas bos gue, ama nemenin
karaoke, main golf dll."
Macam2 lah nan disalemekan itu.

Nan dapek beasiswa, adopulo mudaraiknyo, baliau dipaso sacaro aluih, mamiliah
disertasinyo.
Nan paliang kasihan ambo mancaliak, pelajar nan baru tamaik SMA umua2 18/19
tahun, lansuang ka LN, baraja/manjadi dewasa di LN (nyampang dewasa koeh), caro
maanalisa/batindak lah effektiv saroman bangso almamaternyo, luluih kuliah
predikat summa cum laude (misalnyolah) pulo lai.
Untuangkaparuntuangan, dapek pulo karajo di Indonesia........ onde mande, baru
tasintak dari frekwensi kabiasoannyo.
Adaptasi pulo baliak, bataratiak, baa maadoki... bos, baa cacaro mancaliek
client.
Ibo awak mancaliak tamatan2 Luarnagari nan sabana takun kuliahnyo, saroman
Ferrari/Porsche
tibo di Jakarta(Indonesia); dima kabalarian???.
Lakeh bana rusak Ferrari/Porsche itu dinagari awak, indak ado tampaik untuak
lari kancang, baiak dari kondisi jalannyo, maupun dari kalaluasoannyo.
Pindah kaLuarnagari baliak, disalemean urang pulo."Ngak mau membangun negaranya"
Saroman, buah simalakama, dimakan salah ..indak dimakan salah pulo.
Jadi pandapek ambo paliang indak, nan kakuliah diluarnagari, saeloknyo minimal
mancari S2 atau S3, dek baliau2 iko, lah tarkontaminasi jo taratiak
diIndonesia, indak takajuik bana beko.

Jadi ambo ta-tanyo2, nan dicari kuliah ka luarnagari itu, ilimu pangatahuannyo
murninyo kah??
Atau taratik caro2 moral/etik batindaknyo??

Wassalam,
Muljadi, German

-------- Original-Nachricht --------

melalui jalur pribadi