Assallamualaikum Wr Wb

Dunsanak di palanta kasadonya..ta tagun sabanta..katiko mambuka e-mail di RN
(salasai Jumatan + makan siang) mambaco topik nan sadang balansung. Apo iyo
Pak Gamawan ndak namuah ikuik di periode ka 2 (2010-2015)..?. Tapi manuruik
cando Islam, pemimpin tu sarancaknyo dicalonkan ( ndak mamasokan diri/angkek
talua/promosi doh..). Jadi kito calonkan/minta sajo ba-samo2 pak gamawan
untuak jadi gubernur periode 2...ba a kiro2..

Wassallam.. "Ajo Manih"

--
visit http//come to/digitalworks a source for computer hobbyist