From: Mochtar Naim <mochtarn...@yahoo.com>
Subject: [...@ntau-net] Re: ABS-SBK: DASAR FILOSOFI DAN IMPLEMENTASINYA
To: RantauNet@googlegroups.com
Date: Friday, 19 June, 2009, 1:35 PM

Ma Dt Endang, salam bakeh Dt,
Indak masalah tu doh. Mau membedakan antaro Aceh jo Indonesia bisa2 sajo.
Tapi nan penting adolah adat Aceh tergolong ke dalam adat Melayu yang dasarnya
sintetik, bukan sinkretik. Di Aceh pun, adat dan agama bersenyawa.
Urang Aceh akan baranti jadi urang Aceh kalau anyo manuka agamonyo jo nan bukan
Islam. Jadi samo juo jo awak nan tergolong ke dalam dunia budaya Melayu: "Dunia
Melayu Dunia Islam." Di Aceh malah lebih jauh lagi. Mereka berani mengikrarkan
Aceh sebagai bagian dari NKRI yang menerapkan syariat Islam secaro utuh dan
kaffah. Awak di Minang indak. Awak panggacua. Panakuik. Mengamalkan prinsip
ABS-SBK sajo takuik. Maunya cuma sekadar slogan dan simbol. Tapi untuak
menerapkannyo secaro utuh dan kaffah seperti di Aceh tu, tunggu dulu.
    Baa pulo pambarian di Datuak. MN