________________________________
Dari: Riri Chaidir <riri.chai...@rantaunet.org>
Kepada: rantaunet@googlegroups.com
Terkirim: Rab, 2 Desember, 2009 13:14:50
Judul: [...@ntau-net] Re: kato BILEH

Uni Evy dan Dunsanak Sadonyo.

Ambo tertarik dengan kato2 tu, dan rasonyo pernah mambaco sabalunnyo.
Jadi ambo tanyo ka mak Google. Lucunyo nan partamo ditunjuakkan mak Google
adalah: Bileh is a self-styled "spokesman" for Somali pirates operating off the
coast of Somalia

Ha ha, mungkin bukan itu nan ditanyo sanak Suryadi.

Berikutnyo nan basuo yo dari posting Uni ...

riri