From: Syafroni (Engineering) <syafr...@mkpi.panasonic.co.id>
To: rantaunet@googlegroups.com
Sent: Thu, December 3, 2009 4:59:14 PM
Subject: [...@ntau-net] Re: Kekuasaan Wanita Minang = Menjajah Pria

Adidunsanak

Sato bakomen saketek. Wanita minang nan indak tahu jo adat Minang mgkn iyo bisa
sajo manjadi perempuan bakuaso ateh suaminyo apolai suaminyo tingga di rumah
induak si wanita tsb. Dan apolai kalau suaminyo indak tahu jo padok (karajo).
Nampaknyo iyo ka dikuasoi bana si suami dek si wanita.

Mangkonyo kito sebagai suami harus punya sikap bertanggung jawab ateh keluarga.
Bukan menghandalkan istri dalam mencari nafkah dan kebutuhan anak-anak.

Mgkn itu seketek komen dari ambo nan daif ko….

Wassalam
Mlnmrj