ok da, sip ;) reni catat jawaban uda, kita tunggu jawaban yg lain,
setelah dikatakan cukup , akan ada pertanyaan pemungkas ttg topik diatas,

renny,ancol
www.renisy.blogspot.com

jupardi...@yahoo.com wrote:
> [...]
> maagiah minum, manuka popok anak tangah malam, pai babalanjo samba, mamasak
> nasi di rice cooker, mamasangkan apo tu jamu sa set nan balulurkan ka paruik
> jo kaniang tu..ya itulah lah No 2 Lai juo tapi sakali-sakali sajo dek
> bakarajo diakhir pakan atau sore malam hari manyuokan anak makan sabalun inyo
> pandai makan sorang nan acok yo istrinyo, kalau manggendong jo kain ala urang
> jawa tu yo ndak bisa ambo do takuik takilia atau talapeh anak dalam pangkuan,
> nan familiar ambo yo manggendong anak jo tas ransel nan
 banyak dijua ditoko perlengkapan bayi nan badannyo marapek ka badang awak,
jadi sambia bajalan2 ka mol yo bantuak itu lah atau sekedar basangai2 jo
matoari pagi diakhir pakan dan jalan2 sore No 3 Ambolah tabiaso makan jiko
bahidangan bantuak pesta tu ala perancis, tapi kok tempe jo karupuak tu makan
ala kadar, jadi nan ala kadar ko lah biaso ambo di hutan katiko mandah, dirumah
ambo ndak rewel do jo samba buruak cubadak baangek2 bana ndak baa nan pantiang
yo ado buah dek ambo walau hanyoi buah2 kampuang sajo sarupo pepaya tapi kok
nan samba lamak2 paralu juo sangaik relatif masalah selero kadang2 masakan ala
kadar ko saumua2 ambo sebagai lelaki minang malah mambuek makan lamak sarupo
minggu nan lalu mambuek pepes ikan peda dibaluik pucuak parancih jo bawang
merah tokok2 kasa jo lado merah dll lalu samba lado plus tempe goreang..mmmm
mabuek lidah bergoyang tak terkendali juo, baitu juo ikan asin balah di baka
buek samba lado oke2 sajo nan paliang ala
 kadar yo nasi putiah sajo jo garam iko pernah juo ambo cubo katiko mandah di
hutan dek kehabisan bahan makanan tingga bareh jo garam sajo, kalau ndak nasi
jo gulo Itu jawek ambo sebagai lelaki minang nan hiduik marantau, jujur sajo
ambo basyukur ado mintuo disiko memang nan namo mintuo di pihak padusi kasiah
tu yo talimpah ka anak dan cucunyo baa keceknyo "rindu baliak di pipisin dan di
pup  cucu" Lah sagan lo ambo mandakek urang rumah kok mintuo datang pas habih
malahiakan urang rumah paliang beko malam dan tangah malam turun tangan
Wass-jepe Sent from my BlackBerry® smartphone from Sinyal Bagus XL, Nyambung
Teruuusss...! From:  Reni Sisri Yanti <resy_2...@yahoo.com>