From: Reni Sisri Yanti <resy_2...@yahoo.com>
Date: Sat, 10 Apr 2010 07:26:00
To: <rantaunet@googlegroups.com>
Subject: Bls: Re: Bls: [...@ntau-net] Re: Batagak Kudo-kudo (Ciri Urang Minang
        no  3003)

bahasa indonesia padang raya ko yo kalau wak dangaan yo tasenyum2 sorang wak,
piak banun pulang karajo, dek bisou libur ingin pulo piak banun ma ajak yuang
sau makan siang dirumah, la bayang apo yg ka dimasak bisou, jd singgahlah piak
banun ka pasa,
mas mas kasih saya lada satangah, bawang satangah,
ini uni, apalagi uni?
Kasih jg saya lobak dan sayur lidis itu satu ikat,
kagak jual lobak apalagi lidis uni?
Itu yg bulat putih maksud saya dan itu kangkung,
oh kol uni, oh dipadang kangkung itu sayur lidis?
Upiak banun cuma tersenyum ,
setelah dr mas2 sayur pindah ka tkg ikan,
mas2 berapa limbat itu 2 ekor?
Ha? Limbat? Di rcti mba?
Maaf2 lele maksud saya...

Renny.ancol