Kalau seandainyo Buya Hamka masih hiduik dan mamimpin Muhammadiyah, apo
kiro2 yo sikap beliau dalam urusan ko?

Kalau diingek kisah Buya Hamka namuah mambaco Qunut saat manjadi imam
sumbayang nan adoh urang NU, ambo yakin Buya akan mamiliah persatuan umat
daripado mambela pandapek tafsir fiqhnyo....

Btw, tantang pak T Djamal, bacolah blognyo langsuang.
(http://tdjamaluddin.wordpress.com/)
Dari sinan kito tau kalau beliau bukan pembela rukyat, tapi tamasuak nan
ingin manyatukan kalender umat....

Mungkin cuman Indo jo Pakistan nan suko babeda2 hari rayo jo puasonyo,
sadang negara mayoritas muslim lainnyo basatu dalam bahari rayo, sasuai
hadits nan lah disampaikan sanak Ridha di bawah.

Wassalam
fitr