From: "sjamsir_sjarif" <hamboc...@yahoo.com>
Sender: rantaunet@googlegroups.com
Date: Mon, 21 Nov 2011 10:17:46
To: <rantaunet@googlegroups.com>
Subject: Re: Bls: Bls: [R@ntau-Net] SUMBAR terbanyak no 3 Urang Gilo

Kalau baitu, asumsi ambo, masyarakat awak sabananyo individualistis; Kurang
mamparhatikan keadaan individu atau keluarga orang lain yang menderita.
Tampaknyo dibiarkan sajo, bahkan kadang-kadang diketawakan, atau diejek, uang
gilo!

Cubo paratikan bilo urang awak kunjung saling berkunjung, bakajalangan? Kecuali
kalau ado urang mati, baru sampai awak, saroman tqapaso, manjanguak ka rumah
urang. Tapi kalau dalam hari biaso, apakah urang awak lai ado singgah ka
halaman apo lai naik rumah keluarga urang nan mati tu? Nan dikunjungi hanyo
keluarga nan agak dakek sajo; itupun jarang. Masing-masing malagakkan, atau
mahidokkan parasaian surang-surang...

Labiah jauah lai, malahan banyak pulo nan bingik mambingiki. Kalau ado urang
gadang tamusahua, indak familinyo, saroman Pak Hatta misanyo, aa itu Uang Awak.
Dipanggakkan nagari awak industri utak. Tapi kalau ado urang kamuangnyo nan
gilo, sakik utak, atau musikin, itu indak bakatahuan jo awak. Yah mungkin
terlalu ektrim pandangan ko, tapi cubo caliak tunggikkan pandangan labiah
dakek, kasus per kasus, nan mungkin ado data untuak diparajai, di Kampuang atau
di Rantau. Anggaop pananganiko suatu tesis nan paralu distudi.

Kok diinokkan bana pandangan ko mungkin Urang Awak tu memang lah Agak Gilo juo,
gilo surang-surang, gilo manggiloi badan surang-surang ...

Salam,
--MakNgah
Sjamsir Sjarif