arny scria la data de 27 Ianuarie 2006:

> yeap, slackware rules :P

    Asta e un calculator de joaca.  Pentru asta crezi ca mi-ar fi
folosit la ceva o distributie cu package managers si instalare cu
ferestre?  Plus ca Slackware folosesc de vreo 12 ani.

> Cum se comporta la compilari ?

    N-am ajuns inca sa pun si un sistem pe 64 biti.  Feeling-ul initial
a fost ca acolo unde nu are ocazia sa faca threading se misca destul de
aproape de un Athlon simplu la 2 GHz (dual core-ul merge tot la 2 GHz).
Insa la calcule matematice, compilari paralele si programe care folosesc
masiv thread-uri (de exemplu tot ce tine de Java) e impresionant. :-) Si
asta fara sa compilez nimic special pentru el.

    Salutari,

    Liviu Daia

--
Dr. Liviu Daia                                  http://www.imar.ro/~daia