lonely wolf scria la data de 27 Ianuarie 2006:

> 10x 4 sharing.
> ce te faci cind ai sisteme ca ale mele, care nu au floppy :))

    Sigur ai o unitate uitata pe undeva.  Intrebarea mea e alta: ce te
faci cu placile care nu mai au _conector_ pentru floppy? :-)

[...]
> cu nvidia ce ai (minus driverele video binare)?

    Eu nu imi propun sa rulez doar Linux pe sistemul asta, caz in care
lipsa specificatiilor devine o problema majora...  Nu imi fac iluzii
insa ca aceasta situatie nu se va generaliza, intr-un viitor mai mult
sau mai putin apropiat.

[...]
> nu cred ca vor fi multi care sa aleaga placi non PCIe / etc. Iar pe
> placile mai recent proiectate, cred (sper) ca nu vor exista aceste
> probleme. Ci altele noi :) eu am ales aceste placi asus din cauza ca
> ma grabeam si nu am gasit pe stoc placi video pt motherboard-ul cu
> PCIe pe care l-as fi vrut. Si cum la mine partea video este cu mult
> mai putin pretentioasa decit cea de number crunching...

    Eu nu ma omor dupa hardware (ca de altfel nici dupa software).  In
general imi doresc de la un calculator sa aiba o singura calitate: sa
mearga cu cat mai putina bataie de cap pentru mine.  Din cauza asta
sunt mult mai aproape de cei care tin un calculator 5 ani, dupa care il
arunca si isi iau altul nou, decat de cei care upgrade-aza cate ceva
la fiecare doua saptamani.  Imi voi schimba deci placile PCI pe care le
am cu unele PCIe numai cand nu voi mai avea incotro. :-)

    Sigur, e probabil un punct de vedere retrograd.  Totusi, pentru mine
povestea asta nu depaseste cadrul unui mare joc (poate cu margele de
sticla), pe care am norocul sa mi-l pot permite.  Nu pretind ca ar avea
vreo noima si pentru altcineva.

> au contraire, am putea spune :) e fundamental pt a economisi timp si
> bani sa refolosesti cit mai mult din ceea ce ai deja. dar acei 10% ar
> putea insemna diferenta intre esec si succes.

    Ca sa reuseasca e necesar sa se maturizeze.  In sfarsit, ajungem la
teoria metafizica a chibritului.

    Salutari,

    Liviu Daia

--