Din seria "nici o fapta buna nu ramane nepedepsita", am fost pus
recent in postura de a pastori niste servere Gentoo, fara perspective
imediate de a le converti la ceva mai, ahem, normal.

Ca atare as avea nevoie sa ma familiarizez rapid cat de cat cu "gentoo
way", iar metoda folosita pana acum (o masina virtuala, gentoo
handbook si multi cicli de procesor) nu face decat sa-mi genereze
diverse frustrari care tind sa-mi confirme parerile negative despre
distributia asta, cine o mentine si rudele lor apropiate.

As aprecia daca as fi dirijat catre ceva resurse care sa prezinte
portage si alte scule specifice dintr-o perspectiva ceva mai matura
(de exemplu la ora actuala nu reusesc sa inteleg cum fac operatii ceva
mai complexe decat instalare/dezinstalare de pachete individuale cu
emerge).

--
Petre.