On 06/03/10 14:15, Petru Ratiu wrote:
> As aprecia daca as fi dirijat catre ceva resurse care sa prezinte
> portage si alte scule specifice dintr-o perspectiva ceva mai matura
> (de exemplu la ora actuala nu reusesc sa inteleg cum fac operatii
> ceva mai complexe decat instalare/dezinstalare de pachete individuale
> cu emerge).

S-ar putea sa-ti foloseasca:
emerge -avD app-portage/eix
emerge -avD app-portage/etc-proposals
emerge -avD app-portage/gentoolkit

dupa care vezi eix, etc-proposals si equery cu manualele de rigoare.
emerge are foarte multe optiuni si numai manualul te scapa la asta.
sync, regen, prune, clean, depclean... tot ce poti face cu apt poti si
cu emerge.

Gentoo este o distributie foarte spartana (parerea mea) asa ca daca te
astepti sa faca singura altceva decat sa compileze... te astepti la cam
mult. Te ajuta sa faci si merge la fisierele noi de configurare cu
modificarile custom pe care le-ai facut. Cam atat. Restul, daca nu-ti
place Slack, o sa urasti Gentoo si nici sa nu te gandesti vreodata sa
pui mana pe FreeBSD :)

Flower