2010/10/17 Ticlea Petru Alexandru <ticlea_alexan...@yahoo.com>:
[...]
> Si cum la un interviu aproape 80% e impresie, te ajuta sa castigi un job bine
> platit (ca deh, esti RHCE). E vorba de titulaturi; le obti in functie de unde
> vrei sa te pozitionezi in breasla la capitolul "impresii".

Nu sunt impresii. Ideea cu certificarile este ca cineva ti-a testat
intr-un mod anume cunostintele pe unul sau mai multe produse. Pentru
HR asta inseamna ceva, ca meriti sa fii chemat la interviu. Daca ar fi
dupa cum zici tu, atunci n-ar trebui sa mai existe programe de
certificare, dar dupa cum vezi, exista si numarul lor creste.

> Nu cred ca dai o certificare doar ca sa-ti certifice cineva ca esti bun.
> Fiecare ar trebui sa fie capabil sa se autoevalueze.

Din pacate fiecare are obiceiul sa se creada mai bun decat este si un
interviu are de obicei rolul de a aduce catindatul cu picioarele pe
pamant. Trebuie sa corespunzi cu ce are angajatorul nevoie, nu cu ce
crezi tu ca are el nevoie.