2010/10/17 Eugeniu Patrascu <eu...@imacandi.net>:

> Nu sunt impresii. Ideea cu certificarile este ca cineva ti-a testat
> intr-un mod anume cunostintele pe unul sau mai multe produse. Pentru
> HR asta inseamna ceva, ca meriti sa fii chemat la interviu. Daca ar fi
> dupa cum zici tu, atunci n-ar trebui sa mai existe programe de
> certificare, dar dupa cum vezi, exista si numarul lor creste.

E cam cu dus-intors: as zice ca dpdv. tehnic o certificare nu
garanteaza nimic mai mult decat ca respectivul are in mare niste idei
despre niste lucruri de baza din programa aia (si probabil o buna
parte din ele gresite ;-) ).

Cele cateva programe de certificare cu care am avut legatura pana acum
(fie direct, fie prin oameni care au o tidula cu o stampila) mi-au
creat impresia unei "taxe de protectie" pe care o platesti ca sa ai ce
scrie pe CV in lipsa de altceva. Pe de alta parte, am avut pana acum
de-a face cu medii relativ tehnice in care ceea ce stie un potential
angajat conteaza mai mult decat ceea ce a platit pe cineva sa zica ca
stie. Nu zic nu, poate daca se ajunge sa compari doi oameni de
competente egale certificarea aia sa fie fulgul care inclina balanta,
dar inca n-am vazut situatia asta (e drept, m-am ferit si de medii
unde se fac angajarile pe banda rulanta).

--
Petre, care avea o parere mai buna despre RHCE inainte sa dea examenul.