2010/10/20 Iulian Roman <iulian.ro...@gmail.com>:

> as spune ca sunt pe cale de disparitie. paradoxal, cu cit am schimbat locul
> de munca pentru salariu mai mare cu atit am dat de manageri mai imbecili. si
> asta pentru ca se merge pe conceptul total gresit ca managerul nu trebuie sa
> fie tehnic. sunt de acord ca nu trebuie sa faca chestii tehnice, dar nu poti
> fi IT manager numai cu ITIL/SOX/PRINCE si toate cacaturile derivate.

Vei gasi foarte rar un manager foarte competent atat dpdv managerial
cat si dpdv tehnic. Asta pentru ca treaba managerului nu mai este una
care sa tina de "facerea propriu-zisa a treburilor", ci de organizarea
celor ce fac si interfata intre ei si superiori. Si doar foarte rar
vei gasi competente manageriale la un techie - cei mai multi techies
prefera sa faca $STUFF decat sa ii coordoneze pe altii, sa faca
birocratie etc. Nu zic ca nu cunosc exceptii de la regula, dar sunt
foarte rare. :)

--
Ave
http://flying.prwave.ro